yo nikko: Sa ai parte de un Craciun fericit si sper ca Mosul sa-ti aduca ceea ce-ti doresti!!!
Stelu: fericire
Stelu: ?
Stelu:
yo nikko: si asta
yo nikko: daca asta vrei
yo nikko:
Stelu: pai asta
Stelu: atat
yo nikko: o sa ai
yo nikko: hai ca vb eu cu Mosu
yo nikko: si o sa-ti aduca
yo nikko: tu numai sa-ti pui ghetele
Stelu: asa sa faci
Stelu: da
yo nikko: sa aiba in ce sa-ti puna
Stelu: le am pregatite
yo nikko: ooooo
yo nikko:
yo nikko: e bine
𝐃𝐨𝐮𝐚̆ 𝐨𝐩𝐞𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐢
Acum 2 luni

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu